KAKO JEMO NAPREJ? IN ZADNJA NALOGA, KI NAJ TRAJA …
POSPRAVITE ČUSTVA IZ HLADILNIKA IN NADALJUJTE ZGODBO SAMI




DNEVNIK ČUSTEV:

1.
V svoje zapiske uvrstite še razmišljanja o določenih čustvih. Ne bodite skopi. Napišite vsaj nekaj stavkov. Kasneje se lahko k temu vrnete, zato pustite prostor pri vsakem čustvu in dograjujte. Morda bo najpravilnejša slika nastala prav takrat, kadar se vam kakšno od čustev poraja in ga boste takrat ponovno opisali popolnoma drugače.

2.
Za začetek se poskusite poistovetiti s čustvom, ga doživeti in, če se da opisati. Sicer spustite in pojdite k naslednjemu. Nekaterih sploh ne boste mogli opisati, jih doživeti. Ti so najtrši oreh, zato jih morda pustite, da dozorijo, vendar se zavedajte, da je zakopano globoko v vas in če boste hoteli razčistiti z njim, se boste morali tudi soočiti.
Potem si vzemite čas in si vzemite enega na dan, enega na teden, ne hitite. Sprostite se in se poistovetite s čustvom, prikličite si ga recimo z zadnjo situacijo, ki se je navezovala na določeno čustvo.

3.
Lahko pa poiščete svinčnik in papir prav takrat, ko boste v določenem čustvenem stanju, tudi, če ste ga opisali že prej. Videli boste kako jih dojemate takrat, ko ste v čustvenem vrtincu. Se je kaj spremenilo? Lahko lažje postavite meje? Kaj hočete spremeniti? Kako bi se radi odzvali? Dela z njimi imate na pretek. Lahko jih boste raziskovali leto ali leta. Se vračali k njim in se s pomočjo zapisanega spremenili, odrasli, se okrepili, postali odzivni nanje, kot ste si želeli. Variacij je neskončno. Kot igra sejanja peska v puščavi, ki se nikoli ne konča.

ČUSTVA:
Strah              Sreča
Jeza               Razburjenost
Žalost             Sram
Ljubosumje    Dvom
Nevarno         Negotovost
Tesnoba         Nezaupanje






OB VSAKEM OPIŠITE:

Kako odreagiram, ko začutim to čustvo?
Kako bi se rada odzvala naslednjič?
Kaj (če odmislim vse ovire) bi mi pomagalo, da dosežem ravnovesje na tem področju?
Kako se odzovem na isto čustvo kadar sem jih deležna od drugih????



Razmišljajte kot zmagovalci in postali boste šampioni!



KAKO NAPREJ?


Zdaj bi se morali počutiti že vsaj stabilno, če že ne dobro.
• V primeru, da imate kandido nadaljujte z našim načinom prehrane še vsaj dva meseca. Kandida je zahrbtna žival in se je medtem le malce potuhnila. Tudi probiotiki in mačji krempelj sta v tem primeru še kako dobrodošla.
• V primeru avtoimunih bolezni, prepustnosti črevesja in metaboličnega sindroma ne smete nikoli niti pomisliti na gluten, na kostno juho in fermentirano hrano pa nikar ne pozabite. Nadaljujte, kot s 14 dnevnim dodajanjem hrane in ugotovite sami kaj vas bo morebiti vrglo iz tira. Od dodatkov ne pozabite na I MUNO, ki vas bo ščitil pred vnetji in krepil.
• V primeru, da je bil vaš začetni problem napenjanje, nadaljujte s 14 dnevnim dodajanjem hrane, kot sledi spodaj in tako ugotovite kje leži vaš problem.


LEPO PO VRSTI NA ŠTIRINAJST DNI DODAJTE:
Bodite pazljivi, če bi se počutili spet napihnjeni, utrujeni po kosilu, zaprti ali bi občutili pomanjkanje energije, je to znak, da je to hrana, ki vam ne paše!

• Škrobno hrano, ki pa je še vedno brez glutena.
Če ne želite shujšati, lahko vsakemu obroku namesto congee riža dodate:
Polento, krompir, kvinojo, ajdo, proso, v vseh oblikah; od testenin do kruha.
Če hujšate pa naj bo to le 1 obrok v velikosti vaše pesti.
• Stročnice: čičeriko, fižol, lečo, grah. Če se počutite težke nimate dovolj kisline in encimov za presnovo proteinov.
• Surovo zelenjavo; če vam ne paše, nimate dovolj encimov!
• Kis (jabolčni v solati), če vam ne paše je kisline preveč!
• Dve pesti sadja, če vam ne paše, nimate dovolj encimov ali celo preveč kisline!


Veseli bomo, če boste svoje izkušnje ali vprašanja delili z nami na zaprti skupini FB Futuristic Clinic, jeseni pa se nam pridružite na našem novem izzivu, ki se bo ukvarjal s stresom: »Burn Out Reset«

Ostanite zdravi in pazite nase, vaša ekipa Futuristic Clinic




Pripravila AV