Kako lahko preženemo strahove in stisko?



SOS: DEPRESIJA,ANKSIOZNOST, PSIHOLOŠKI STRES

Alarmanten podatek, da je na antidepresivih že vsak četrti Slovenec in dejstvo, da so prvi pacienti stari komaj eno leto, nas bi moral strezniti.

Depresija ni le naše čustveno doživljanje, je tudi kemija v glavi. To pa je mogoče z dodajanjem potrebnih snovi nadomestiti. Naj bodo vaša izbira najprej prehrana in po potrebi prehranski dodatki, ne tabletke antidepresivov, ki postanejo večini »bergla« za vse življenje.

Namesto ljubezni in sreče so strahovi tisti, ki krojijo »moderno« družbo. Zavedamo se, da je to posledica: neprimernih prioritet, negativnih novic, rokov, ki nas preganjajo, želja za katerimi hlepimo, bolezni, utrujenosti. Kronični strah, ki se je začel morda že v otroštvu (pred rojstvom ga dobimo posledično od mame, ki je v stiski), podpira nezdrav življenjski slog, predvsem mislim na neustrezno sprostitev v življenju in neustrezno, zdravo energijo v obliki hrane, kar lahko na koncu pripelje do vrste duševnih motenj, od katerih danes, v naši populaciji prevladuje anksiozna, depresivna motnja.

Najnovejša znanstvena literatura kaže, da je takšna nevrološka motnja dejansko posledica vnetja v telesu in možganih, zaradi vnetnih snovi pa pride do blokade pravilne sinteze kemikalij nevrotransmiterjev, ki so odgovorne za naše vedenje in občutke. Pravi razlog pa se skriva v previsokem kortizolu - kroničnemu stresu, ki je rušilno bitko začel.

Preden začnete, razmišljati o jemanju antidepresivov, zdravilih, ki jih brez kakršnihkoli pogovorov ali pregledov, napiše kar splošni zdravnik in postanete eden od štirih Slovencev v statistiki jemanja antidepresivov in ki vas bodo trajno prizadela; lahko poskušate naravno uravnotežiti vaše nevrotransmiterje.

Ljudje z anksioznostjo ne morejo sprejemati dobrih odločitev in zapadejo v velike življenjske težave na delovnem mestu in v svojih družinah, zato tragedija napreduje postopoma.


Za začetek je treba v prehrano uvesti naslednje prehranske dodatke:

• GRIFONIJA (5-hidroksitriptofan-aminokislina), ki po številnih znanstvenih študijah izboljšuje razpoloženje le da za razliko od antidepresivov nima stranskih učinkov in je popolnoma naravna za naše telo. Dobimo ga kot pripravek iz rastline Grifonia, iz katere se 5HTP ekstrahira kot prekurzor za seratonin. Začne se z odmerkom 500 miligramov in se lahko poveča na 1000 miligramov. Jaz mu pravim kar joga v steklenički. Zjutraj jo vzamete, če je življenje sivo, brez pomena in zvečer, da se sprostite. Ne uporabljamo ga v kombinaciji z antidepresivi!

• MUCUNA (L – dopa), s katero uživamo življenje, s katero dobimo potencialno voljo in esenco življenja. Jemlje se čez dan, da vas dvigne. Štiri kapsule po 500mg v kateri je 20% čistega L – dopamina. Z njo se zdravi bolnike s Parkinsonovo boleznijo. NE smejo pa je jemati tisti s shizofrenijo.

• B kompleks in kurkuma, oba sta potrebna za zmanjšanje homocisteina, označevalcev vnetja v telesu, in vnetje je odgovorno za anksioznost. Poleg tega vitamini skupine B, utrjujejo živčni sistem in povezave med nevrotranmiterji in vračajo energijo.

• Posebej je treba jemati vitamin B12, ki dviguje razpoloženje, uravnava nespečnost in preprečuje anksiozne napade.

• Magnezij (v obliki citrata), vsaj 400 mg na dan, ker je njegova pomanjkljivost pogosto povezana z anksioznostjo in celo krči, zlasti s hitro rastočimi najstniki. Smatramo ga kot releksant za mišice in antidepresiv. Daje energijo celicam ter umirja razbijanje srca, ki je pri anksioznosti spremljajoči znak. Pri večjih količinah ga dodajamo intravenozno, da ne porabimo preveč kalcija. Obvezno pa ga dodajamo tudi pri vnosu vitamina D, sicer lahko pride do glavobolov.

• Selen, ne več kot 200 mikrogramov na dan, stabilizira delovanje ščitnice, ki pogosto ne deluje pravilno v stresu. S slabo ščitnico pa hitro postanemo depresivni.

• Omega 3 maščobne kisline, vsaj 2 grama na dan, kot krilovo olje, ki se najbolje absorbira in je najbolj čisto. Deluje za zaščito možganov, kar potrebujemo in protivnetno, da preprečimo napredovanje bolezni.

• Vitamina D moramo dodajati 25.000 IU enot na teden. Več ko imate pigmenta, bolj potrebujete vitamin D, ki je pravzaprav prohormon in pomanjkljivost pogosto vodi v depresivne motnje. Zaradi slabe absorpcije in ob kakršnemkoli vnetnem stanju ga potrebujemo res visoke količine.

• Adaptogene rastline zmanjšujejo stres, dodajajo kisik in dvigujejo nivo prave, ne živčne energije, marsikatera rastlina pa deluje tudi proti anksioznim napadom. Da bi naslovili kar čim bolj širok spekter vzrokov in posledic, jih po vzoru Kitajske klasične medicine jemljemo kot mešanice. Priporočam: Burn Out Reset.


Prehranska dopolnila bodo privedla do nekoliko boljšega spanja, sprostitve, ljudje z depresivno anksiozno motnjo bodo počasi pridobivali stabilnost, analizirali svoje stanje in preprečevali nepotrebne situacije, predvsem pa pomislili na boljše organiziranje poslovnih in zasebnih obveznosti. Prav tako lahko ljudje, ki so apatični, nezainteresirani uravnotežili nevrotransmiterje inmorda našli nekaj novih interesov in hobijev.

Življenje v temi, strahu in polno bojazni ni prijetno. Ne vodi nas v zadovoljstvo in v takem stanju zagotovo ne napredujemo. Poskusite si spustiti žarek sonca v svoje življenje, ne čakajte, da vas vržejo v sistem tistih, ki preždijo v senci lastnega življenja. Samo sami boste lahko naredili korak naprej in preprečili vstop temnim oblakom. Družbi je za vas vseeno! Družba ima rada vodljive, majhne in prestrašene. Samo tako lahko vlada! Ne pustite se, ne obupajte.


V vsakem izmed nas sije velik potencial, najvišja
vrednota in smisel – TO JE ŽIVLJENJE!